۱۳۸۷ خرداد ۹, پنجشنبه

sms

فرق آدما با سگا مي دوني چيه؟ اينه که آدما اين قابليت را دارن که مثل سگ دروغ بگن ولي سگا از اين کارا بلد نيستن

اگر کسي را دوست داري، به او بگو. زيرا قلبها معمولاً با کلماتي که ناگفته مي‌مانند، مي‌شکنند
مهرباني را وقتي ديدم که کودکي خورشيد را در دفتر نقاشيش سياه کشيد تا پدر کارگرش زير نور آفتاب نسوزد

شيمي نخوندم , ولي مي دونم اگه عشق نباشه ملکول هاي هيدروژن و اکسيژن نمي تونن اينقدر محکم همديگه رو فشار بدن که اشک جفتشون در بياد

اي دل غم اين جهان فرسوده نخور....بيهوده نه اي غمان بيهوده نخور
ليلاي قلم اگر بميرد مجنون خيال پر نگيرد شيرين ورق سخن نگويد فرهاد صبا خبر نبيند

هميشه واسه گلي خاک گلدون باش که اگه به آسمون هم رسيد يادش باشه ريشش کجاست

اگر شب مال من بود ستاره مال تو...! اگر روزسهم من باشد خورشيد پيشکش ات...! اما افسوس! عاشقان تهي دست اند

ازشبنم عشق خاک آدم گل شد صد فتنه و شور درجهان حاصل شد سرنشتر عشق بررگ روح زدند يک قطره فروچکيد و نامش دل شد

وقتي تو پيروز ميشي من با غرور به همه ميگم : هي اون دوست منه ! وقتي ميبازي كنارت ميشينم و ميگم : هي من دوست توام

داني چرا بين انگشتان دست فاصله هست؟ چون يه روزي يه دستي پيدا مي شه که اين فاصله رو پر کن
اگر کسي مي گويد که براي تو مي ميرد دروغ ميگويد!!! حقيقت را کسي ميگويد که براي تو زندگي مي کند

خداوندا ! دستانم خالي اند و دلم غرق در آزوها يا به قدرت بي كرانت دستانم را توانا گردان يا دلم را از آرزوهاي دست نيافتني خالي كن . كورش كبير

۱ نظر:

حامد صابری گفت...

سلام دوست عزیز.مطالب خوب و زیبایی داری.این اس ام اس ها هم خیلی خوب بود.اگه مایل به تبادل لینک هستی خبرم کن.
hamedperects@yahoo.com